31 Ocak 2016 Pazar

THE BALM - MARY-LOU MANIZER

Herkese güzel pazarlar :) Bugün sizlere kozmetik dünyasında efsaneleşmiş bir ürünü benim gözümden inceledim. Bu ürün bir aydınlatıcı…The Balm markasından  Mary-Lou Manizer. 

 

Öncelikle benim aradığım aydınlatıcıdaki özellikler, asla simli gibi durmaması, yüzde kaldıkça yeşilimtırak renklere dönmemesi ve çok rahat dağıtılabilmesi –keza aksi olursa disko topuna dönme ihtimalimiz çok yüksek.-  Geliyorum Mary-Lou’nun beklentilerimi karşılayıp karşılamadığına. İçerisinde sarı altın ışıltılar olan şampanya rengi diye tanımlayabileceğim bu ürün maalesef her sürümde aranan mükemmel ışıltıyı sağlamıyor. Yani biraz fırça seçiminize ve el becerinize, kontrollü bir uygulamaya dayanıyor son görüntü. Piyasadaki birçok “aydınlatıcı fırçası” adıyla satılan fırçaların bu aydınlatıcıyı uygulamak için çok büyük ve sık kıllı fırçalar olduğunu düşünüyorum. Onun yerine far karıştırma fırçaları veya duo-fiber denilen çok seyrek kıllı fırçalar (fakat çok iyi karıştırılmazsa bu fırçalar ürünü çizgi çizgi bırakabiliyor.) tercih edilebilir. 


Ben ise duruma göre iki farklı şekilde uyguluyorum. Daha yoğun aydınlatıcı istediğim zamanlarda far karıştırma fırçamı ürünün üzerinde hafifçe gezdirip istediğim bölgeye çok fazla yaymadan (aksi takdirde amacının dışına çıkıp yüzün çok büyük bölgesini ön plana çıkarır, bu da istemeyeceğimiz bir görünüm.) ince bir hat halinde yayıyorum. 

Günlük koşuşturmada tercih ettiğim uygulama ise yüzük parmağıma az miktarda üründen alıp yüzümün yüksek yerlerine uyguladıktan sonra temiz olan herhangi bir fırçamı alıp tek hamlede fazlalığını süpürmek. Bu yöntem içerisindeki daha büyük ışıltıları kaybedip günlük bir aydınlatıcı uygulaması sağlıyor.

Bu uygulamaların sonucunda Mary-Lou bana istediğim aydınlık ve sağlıklı görüntüyü mükemmel bir şekilde sağlıyor.


Kışın ortasında bu kadar aydınlatıcı muhabbetine girmişken asıl mevsimi yazdaki uygulamasını araya sıkıştırmak istiyorum. :) Yazın makyaj çantamdaki iki üründen biri aydınlatıcı, diğeri hafif tonlarda bir ruj oluyor genelde.  Bronz tenin aydınlatıcıyla olan uyumundan yüzümle kalmayıp omuzlarıma ve köprücük kemiklerime de uyguluyorum. Gerçekten çok şık bir görüntü veriyor bence.

Çok esmer olmayan her cilt tonuna yakışacağını düşünüyorum bu aydınlatıcının. Yalnız kullanımına çok dikkat etmek gerekiyor çünkü en ufak bir düşmede bile paramparça olabilen bir yapısı var. Son söylemek istediğim ise ürünün acayip bereketli olduğu. Bana sanki torunlarım bile yüzlerinin yüksek bölgelerini bununla aydınlatabilir gibi geliyor. :') The Balm ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Özel günlerde girdikleri %50 indirimle 30 TL civarı bir fıyata bulabiliyorsunuz.

Siz Mary-Lou’yu denediniz mi? Denediyseniz Nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder