28 Ocak 2016 Perşembe

ELSEVE - MUCİZEVİ BAKIM YAĞI



Bitmeden yedeklenenlerde bugüün... 
 Size saçlarınızı hem yumuşacık yapan hem de canlı gösteren bir üründen bahsetmek istiyoruz. Son zamanlarda neredeyse tüm saç ürünleri çıkaran markaların raflarında gördüğümüz saç yağlarının bize göre en başarılılarından biri Elseve'in bu Mucizevi Bakım Yağı.


 Ilk başta belirtmek isterimki 20 tl'den az bir üründen beklenmeyeceği gibi bu ürünün saçı iyileştirme özelliği yok. Yani düzenli kullanımda kırıklarınız azalır, saçlarınız onarılır tarzında şeyler söyleyemeceğim. :( En azından benim böyle bir beklentim ve gözlemim olmadı. Şimdi bu bakım yağının kendisini bu kadar favorim haline getiren özelliklerine geçiyorum. Isıdan ve diğer etkenlerden yıpranan ve matlaşan saçlara uygulandığında mükemmel bir ışıltı ve yumuşaklık katıyor. Doğru kullanıldığında, saçları ağırlaştırmadan çok sağlıklı bir saç görüntüsüne kavuşturuyor. Tabi sadece sürüldüğü gün içinde bu etkiyi alıyorsunuz. Doğru kullanımdan kastım ise saçlarınız nemli veya kuruyken saçınızın çokluğuna göre 2 pompadan fazla olmayacak şekilde avcunuzda ısıtıp (ben saçlarımı kuruttuktan sonra uygulayacaksam avcumu fön makinesine doğru tutup ısıtıyorum.) saçlarımın uçlarına ve boylarına diplere asla gelmeyecek şekilde uyguluyorum. Isıtmak gerçekten önemli aksi takdirde saçınızın sadece bir kısmında kalıp istemeden saçlarınıza yağlıymış görüntüsü verebilirsiniz. 

Ürünün fiyatı 15 tl civarı ama tabiki Gratis Watsons gibi mağazaların büyük indirimlerinde almaya özen gösteriyoruz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder