28 Ocak 2016 Perşembe

Mini Gratis Alışverişi

Sömestır indiriminden yararlanarak mini bir Gratis alışverişi yaptım. Essence ürünlerini Gratisin sayfasında görmemiştim mağazaya özel olabilir, indirim küçük bir sepet içindeki ürünlerde geçerliydi hemen kurcalayıp bunları buldum J

Eklips Natural Kapatıcı ve Makyaj Fırçası
Kızlar Eklipsin fırçalarını henüz kullanmadıysanız ve uygun fiyata kaliteli bir fırça arıyorsanız kesinlikle bu markayı denemelisiniz. Fırçalar yumuşacık ve çok güzel uygulanıyorlar. Makyaj fırçasını allık, pudra ve bronzer için kullanabilirsiniz. Hatta günlük hafif kontur için bile kullanabilirsiniz. Kapatıcı fırçasını göz altlarınızı kapatmak için kullanabileceğiniz gibi göz katlanma bölgelerinde farı dağıtmak için de kullanabilirsiniz. Şahsen ben bu fırçayı bunu için kullanacağım. J Makyaj fırçasının indirimli fiyatı 7.90 ₺ kapatıcı fırçası ise 4.70 ₺. Eklipsin cam törpüsü 2.95 ₺.

Essence Silky Touch Allık 70 Numara Kissable
Aslında bu ürünü şu an hazırda kullanıyorum ama %50 indirimde 4.60 ₺ ye bulunca hemen aldım. Çünkü bayılıyorum bu allığa. Verdiği pembelik o kadar tatlı ve doğal ki. Tek kötü yanı çok kalıcı olduğunu söyleyemem ama yine de bu aralar vazgeçilmez allığım. Çoğu cilde gideceğini düşündüğüm bu allığı kesinlikle tavsiye ederim. J

Essence Plump No Clump Deep Black Volume Maskara ve Essence Liquid Eyeliner
Bu ürünleri ilk defa deneyeceğim. Eyelinerın waterproof olması ilgimi çekti özellikle göz kapakları çabuk yağlananlar için dağılmayacağını düşündüm. Yine %50 indirimde maskaranın fiyatı 5.10 ₺ eyelinerın ise 4.60 ₺ idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder