26 Ocak 2016 Salı

KIEHL'S MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE


Bugün sizlere Kiehl’s markasının en meşhur ürünü Midnight Recovery Concentrate’in benim cildime etkilerinden bahsetmek istiyorum. 


Öncelikle cildimin yapısından bahsetmem gerekirse aşırı kuru ve sivilceye meyilli bir cildim var. Bu serumu cildimin kuruluğunu biraz rahatlatsın ve sivilcelerimin ve sivilce izlerimin iyileşmesini hızlandırsın diye satın aldım. Şimdi size nasıl kullandığımdan, daha sonra etkilerinden bahsetmek istiyorum. Ben ilk aldığımda 1 ay boyunca düzenli kullanmıştım fakat her yerde 2-3 damla kullanın yazsa da benim mantığım “ne kadar çok kullanırsam o kadar işe yarar” diye çalıştığı için 4-5 damla kullandığım olmuştu.  Evet, ürünün etkisini çok fazla gördüm cildimi çok rahatlattı, eskisi gibi yüzümü nemlendiriciye boğmama gerek kalmamaya başladı. Ama neredeyse 2 ayın sonunda etkisinin azaldığını gördüğümde yüzümün ürüne alıştığını fark edip bir süre kullanmayı bırakmıştım. O ana kadar benim için verdiğim parayı hak eden bir üründü fakat aşık olmamı sağlaması son zamanlarda yüzümün çok sivilcelenmesiyle yaptığım sıkı cilt bakımına eklememle oldu. Bu defasında dendiği gibi 2-3 damla ve günaşırı kullanmaya başladım. Ve gerçekten ilk performansıyla arasında müthiş bir fark oldu. Yüzümü yıkayıp peeling yapıp (sivilcesiz bölgelere) tonikledikten sonra avucuma alıp iyice ısıtıp yüzüme bazen tampon hareketlerle bazense yayarak yedirdim.  Sabah kalktığımda kupkuru olan cildimin kuruluk hissinin gitmesi ve sağlıkla ışıldaması benim için bu ürünü 1 numaralı cilt bakım ürünüm haline getirdi. 


Şık ambalajı bir yana ürünün damlalıklı bir şekilde gelmesi de çok hoşuma giden bir özelliği. Ürünü Kiehl’s mağazalarından veya www.kiehls.com.tr sitesinden satın alabilirsiniz. Fiyatı:  129 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder