21 Ocak 2016 Perşembe

YVES ROCHER NUTRI-REPAIR MASK

Herkese tekrardan merhaba! :) Sizlere birkaç eksi yönüne rağmen bana kendini üst üste iki defa aldıran bir saç bakım ürününden bahsetmek istiyorum.


Bu, banyoda ıslak ve şampuanlanmış saçlara uygulanıp 5 dakika bekletilip durulanan bir saç maskesi. Hiçbir özelliği olmasa o mükemmel kokusu için satın alınacak bir ürün. Ürünün bize vaadine gelirsek, çok kuru ve yıpranmış saçları, temiz ve doğal içeriği ile güçlendirip yumuşatmak. Vaadini kesinlikle yerine getirdiğini söyleyebilirim, fakat sadece bir süreliğine! Ürünün paketinde şu sıklıkla kullanın gibi bir ibare yok fakat yoğun yapısının her yıkamada kullanıma uygun olduğunu düşünmediğimden ben 3-4 günde bir kullandım. İlk kullanımımda bile yarattığı etki gerçekten çok iyiydi. Sürekli şekillendirmeye doyamadığım, haliyle aşırı yıpranmış saçlarıma ürünü uyguladıktan sonra sürekli dokunmaktan kendimi alamadım. 

Şimdi geliyorum beni tatmin etmeyen ve sevmediğim yanlarına... Ürünü kullandıktan bir sonraki yıkamamdan sonra (sadece her zamanki şampuanımı ve saç kremimi kullandım.) saçlarımda ilk etkinin yarısını bile hissedemedim. (İki paket düzenli kullanımdan sonra dahi…) İkinci olarak ise ürünün bodur ve çevirmeli kapaklı ambalajı asla banyoda kullanıma uygun tasarlanmamış. Duşun altından bile çekilseniz elinizdeki su ürünün içine akıyor ve ilk gün kullanımınızla son gün kullanımınız arasındaki ürünün yoğunluğu arasında çok büyük fark oluyor. Boş bir şampuan şişesine aktarmak çözüm olabilir ama keşke bizi uğraştırmayıp kendileri daha izole bir ambalaj üretseler. :) 

Unutmadan eklemek isterim, ürün paraben ve renklendirici içermiyor, bakım ürünlerinde bu içeriklere benim gibi hassasiyeti olanlar için yine artı bir özellik. Tüm bu özelliklerini göze aldığımda bana kendini tekrar tekrar aldırabilecek bir ürün.  İndirimde 19 tl gibi bir fıyatının olmasının da bunda çok büyük katkısı var tabii. Ürünü Yves Rocher mağazalarından veya markanın online satış sitelerinden alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder