24 Ocak 2016 Pazar

MAC IN EXTREME DİMENSION LASH MASKARA


Herkese iyi pazarlar :) Bugün sizlerle Mac In Extreme Dimension Lash Maskaradan bahsetmek istiyorum. Yine sadece bir ruj almak için girdiğimiz mağazadan bu maskarayı da çantaya atıp çıkmıştım. :) Ama iyi ki mağazadaki makeup artistin tavsiyesine kulak vermişim. Zaten orda da uygulanmıştı ve verdiği etkiyi çok beğenmiştim ama ben mağazada bana uygulandığı gibi kat kat rimel uygulamaya üşenenlerden olduğum için yine de iyi bir etki alabilir miyim sorusuyla çıktım mağazadan.  Maskarayı ilk açtığımda kıvamının aşırı ıslak olduğunu fark ettim ve gün içinde kesin akacağı kanısına kapıldım. Sonrasında maskarayı uyguladım ve kirpiklerimi dipten uca çok güzel bir şekilde taradı ve dolgunlaştırdı. Gün içindeyse beklediğimin aksine asla bir akma yaşamadım böyle olunca da kirpiğe zamk gibi yapışan rimellerden olduğunu akşam makyajımı silerken asla çıkaramayacağımı düşündüm. Yine yanılmışım! Yüzümü yüz yıkama jeliyle yıkamaya geçmeden önce ılık suyla göz makyajımı akıttığımda neredeyse tamamı çıkmıştı. Yani bu kadar yumuşak sürümü olup, gün boyunca gözümde kalıp, akşamsa kolayca çıkabilen tek maskaram olarak verilen parayı kuruşu kuruşuna hak ettiğini düşünüyorum. Unutmadan ekleyeyim, maskarada ne kadar siyah o kadar iyi mantığıyla hareket ettiğim için bendeki extra black olanı. Bu maskarayı Mac mağazalarında ve online satış sitesi maccosmetics.com.tr’de bulabilirsiniz. Fiyatı: 65 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder