28 Ocak 2016 Perşembe

YVES ROCHER - APRICOT FRUITY SCRUB - KAYISILI PEELİNG

Herkese tekrardan merhabalar! :) Bu yazıda sizlere cilt bakımımın çok sevdiğim bir parçası olan bir peelingden bahsetmek istiyorum.   


Bana göre bu peeling haftada bir yapılan yüzü derinlemesine arındıran peelinglerden daha farklı. İçinde cildinizi çok fazla yormayan, yüzünüzü temizleyen ve makyaja hazırlayan tanecikler var. Bu tanecikler piyasadaki bazı peelinglere göre daha büyük yapıda olsalar bile daha yumuşak olduğundan cilde zarar vermiyor. 2-3 günde bir kullanıma bile uygun olan bu peelingi haftalık cilt bakımımı yapmayı beklemeden, hafta arasında yüzümdeki yıkamanın temizleyemediği pürüzleri ve ölü derileri arındırmak için kullanıyorum. Meyvemsi ferah kokusu da ayrı bir güzel. 


Tek sevmediğim yanı hemen biten 50 ml'lik küçük bir tüpte olması. Buna rağmen bu peeling bitmeden yedeklediğim ürünlerden oldu. Bu ürünü Yves Rocher mağazalarından satın alabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 15 tl civarı ama ben hep indirimleri takip edip 10 tl gibi bir fıyata almaya çalışıyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Düşünceleriniz neler? Yorumlarınızı bekliyoruz. :)

1 yorum:

  1. bu ürünü bende kullandım çok güzel ayrıca açıklamalarınızda benim için çok iyi oluyor kendimi bu konuda şanslı sayıyorum..emeğinize sağlık kolay gelsin..

    YanıtlaSil