2 Şubat 2016 Salı

L'ORÉAL TELESCOPIC CARBON BLACK RİMEL

Herkese güzel günler :)

Bugün sizlere makyaj koleksiyonumdan hiç ayırmadığım bir ürünü mercek altına almak istedim. Şu an 3.sünü kullandığım bu rimel plastik ve incecik fırçacısıyla gerçekten büyük iş başarıyor. Bu maskaraya çok yoğun kirpiklere değil de, daha sade makyajlarımda tek tek ayrılmış ve uzamış kirpiklere sahip olmak istediğimde elim gidiyor. Kalın fırçalı maskaraların aksine bu maskaranın fırçasıyla kirpikleri en dipten kavrayabiliyorsunuz bence bu da kirpiklerin daha uzun görünmesini sağlıyor.


 Zaten alt kirpiklerime rimel sürmeyi pek sevmiyorum ama bu rimel alt kirpikler için pek uygun değil maalesef. Benim gözaltlarım yağlı olmamasına rağmen alt kirpiklerimden akma yaptı. :( Aynı zaman da alt kirpikleriniz kendiliğinden uzunsa yanaklarınıza kadar indiriyor kirpikleri.

Bu rimel benim sevdiğim gibi hafif ıslak yapıda, bu tarz rimeller kuruyunca kirpikleri kaskatı yapmıyor. Genelde ıslak yapıdaki rimellerin aksine bende çok fazla akma yapmadı (dediğim gibi, sadece üst kirpiklerimde). Temizlemesi de oldukça kolay oluyor.
Bendeki Carbon Black olanı, benim için ne kadar siyah o kadar iyi. :)


Bu ürünü Watsons, Gratislerde ve L’oreal markasının standı olan mağazalarda bulabilirsiniz. İndirimsiz fıyatı: 45 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder