10 Şubat 2016 Çarşamba

Essence Plump No Clump Deep Black Volume Maskara


Tesadüf sonucu karşılaştığım ve kendisine hayran kaldığım bir maskaradan bahsetmek istiyorum sizlere. Essence Plump No Clump Deep Black Volume Maskara. Hepimizin bildiği gibi Essence’in çoğu ürünü fiyatına göre oldukça kaliteli ama bu bir başka hoşuma gitti :)

Esnek plastik ve taraklı fırçası sayesinde upuzun kirpiklere kavuşturuyor bizleri. Kıyıda köşede kalan minik kirpiklere kolayca ulaşabiliyoruz fırçası sayesinde. Teker teker ayırma konusunda da başarılı. En sevdiğim yanı da topaklanma yapmıyor ve simsiyah muhteşem bir görüntü ortaya çıkıyor. Düzgün sürdüğünüz sürece upuzun, teker teker ayrılmış ve hafif kıvrık kirpiklerinizle gün boyu dolaşabilirsiniz.

Düzgün sürmenin ne demek olduğuna gelecek olursak; ıslak yapısı ve esnek fırçasıyla birleşince adeta beni her yerine bulaştır demeye başlıyor. Hah tamam sürdüm diyorsunuz ama o ıslak yapısı hemen kurumadığı için gözünüzü açıp kapatırken bir bakıyorsunuz göz kapaklarınızda siyahlıklar var. Maalesef 2 kat sürmeyi de kaldırmıyor bu maskara. İkinci katında topaklanmalar başlıyor.

Her yerde satış da olmayan bu maskarayı internet de bulabilirsiniz genelde. Ama olur da bir yer de karşınıza çıkarsa kesinlikle denemeniz gerektiğini düşünüyorum. Ben %50 indirimde 5 ₺ gibi bir fiyata almıştım. Yine bulsam yine alırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder