4 Şubat 2016 Perşembe

M.A.C FIX +

Güzel bir günden herkese merhabalar :)
Bugün sizlere bana göre kozmetik dünyasının en amaçlı ürününden bahsedeceğim. Adı makyaj sabitleme spreyi diye geçip makyajı sabitlemek haricinde bir sürü işe yarayan M.A.C Fix + :)
 Ben de ilk başlarda bir avuç suya o kadar para verilir mi diyenlerdendim ama kasanın önünde minik boyunu gördüğümde “ya bu kadar övülüyor bir deneyeyim” diyerek alışverişime eklemiştim. İyi ki almışım dediğim bu ürünün kullanım alanlarına bakalım:
1.   Her şeyden önce bu spreyi nemlendirilmiş, makyaja hazır cildinize direk sıkabilirsiniz, üzerine uygulanan fondötenin daha iyi oturup daha aydınlık durmasına yarayacaktır. Fondöteni uygulayacağınız fırça veya süngere sıkarak da aynı etkiyi alabilirsiniz.
2.   Özellikle benim gibi çok kuru ciltliyseniz, özel günlerde fondöteninizi sabitlemek için minik bir pudra dokunduruluşunun bile anında pul pul, rahatsız edici bir görüntü yarattığını biliyorsunuzdur. İşte o görüntüyü tamamen ortadan kaldırmak için ten makyajımı tamamladıktan sonra ağzımı ve gözümü kapatarak 30 cm. uzaktan tüm yüzüme sıkıyorum. Sanki tüm makyajım bir anda yumuşayıp cildime oturuyormuş gibi hissediyorum. Gün içinde makyajınızın tazelenmeye ihtiyacı olduğunda da kullanıp yenilenmiş bir makyaj hissi uyandırabilirsiniz, bunun için seyahat boyu tam çantaya atmalık. :)


3.   Bazı inatçı ve pigmentsiz farları bilirsiniz, fırçayla resmen kazımanız gerekir istediğiniz renge ulaşabilmeniz için. İşte bu tarz farları uygulamadan önce fırçanıza bir iki fıs Fix + sıkarsanız olağan yoğunluğundan 4-5 kata kadar daha yoğun bir far elde edersiniz. Ben bu şekilde ilk uygulamamı yaptığımda farda kalan ıslak görüntüden korkup yapısını bozacağından endişelenmiştim, fakat kuruduktan sonra hiçbir bozulma olmadığını görebilirsiniz. Aynı zamanda ışıltılı farlarınızı daha yoğun, metalik bir görüntüye kavuşturabilirsiniz.
Pulvarizeli pompası da çok güzel bir uygulama sağlamaya yarıyor.
Bu ürünü M.A.C mağazalarından veya online sitelerinden satın alabilirsiniz.  
100 ml boyu – 64 TL

30 ml boyu – 34 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder