3 Şubat 2016 Çarşamba

AVON LUXE 5'Lİ FAR PALETİ


Bu far paletinden hem günlük makyajlarınızda hem de daha ağır makyajlarınızda yararlanabilirsiniz, renkleri ve pigmentasyonu buna uygun bir yapıda. Avonun diğer farlarına göre bir kaç tık daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Far bazı kullanmadan günlük makyajınızı yapıp gönül rahatlığıyla dışarı çıkabilirsiniz. Çoğu pigmentli farlar gibi bu da az da olsa tozutma yaptı malesef.


Renklerine gelecek olursak bu palet gördüğünüz gibi 5  renkten oluşuyor.

Haki, sedefli olan bu rengi ister günlük makyajınızda ister gece makyajlarınızda kullanabilirsiniz. Göründüğü renge ulaşabilmek için bir kaç defa uygulamanız gerekiyor. Ama hafif uygulanmış hali o kadar güzel ki ben günlük makyajımda hafifçe uygulamayı tercih ediyorum. Paletteki bütün renklerle kombinleyebilirsiniz. İster direk göz kapağınızda, isterseniz de katlanma bölgesinde geçiş rengi olarak kullanabilirsiniz. Paletteki favori rengim diyebilirim. :)

Tenrengi, mat olan bu rengi isterseniz direk göz kapaklarınızda kullanabilir ve paletteki diğer bütün renkleri geçiş rengi olarak kullanabilirsiniz. Aynı zamanda kaş kemiğinize hafifçe uygulayarak gözlerinizin daha büyük ve aydınlık görünmesini sağlayabilirsiniz. Göz pınarlarınızda da aydınlıklık bir görüntü için kullanabilirsiniz.

Pembe, bu sezonun modası ve her zaman kullanabileceğiniz bir renk. Paletin mat renklerinden bir tanesi. Ben genelde pembeyi göz kapaklarımda kullanmayı seviyorum hatta bir rimelle doğal  ve tatlı bir görünüm oluşuyor. Geçiş rengi olarak da en yukarıda gördüğünüz sedefli haki rengiyle kombinliyorum ama paletteki her renkle kombinlenebilir diye düşünüyorum. Kıyafetime göre pembenin yoğunluğuyla oynuyorum. Verdiği o doğal çarpıcı renk beni benden alıyor.

Açık kahverengi, yine göz kapaklarımda kullanmayı sevdiğim bir renk ama daha sade bir makyaj isterseniz göz kapaklarınızda daha açık bir renk kullanarak bu rengi göz kapaklarınızın katlanma bölgesinde geçiş rengi olarak kullanabilirsiniz. İncecik bir eyeliner çektiğinizde gerçekten çok hoş bir görüntü ortaya çıkıyor.

Koyu kahverengi, ben bu rengi direk göz kapaklarımda çok tercih etmesem de göz kapaklarının katlanma yerinde geçiş rengi olarak kullanmayı seviyorum. Bu farın sedefli haki ve sedefli açık kahverengiyle uyumu gerçekten harika. Ayrıca mat olduğu için kaşlarınızı doldurmak için bu rengi kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder