6 Şubat 2016 Cumartesi

TONI&GUY SEA SALT TEXTURISING SPRAY / DENİZ TUZU ETKİLİ SPREY

Bembeyaz bir günden herkese merhabalar :)

Bugün sizlere çok değişik bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu bir saç şekillendirici sprey, Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray. Bu ürün, saçlarınızda denizden çıkılmış gibi, uğraşılmamış dalgalar yaratmayı vaat ediyor. Ben ilk kullandığımda bu kadar ilgi görmesine inanamamıştım. Çünkü benim saçlarımı dalgalandırmaması bir yana, kaskatı yapmıştı ve hiç hoşlanmadığım bir görüntü olmuştu ve rafa kaldırmıştım bu ürünü. Daha sonralarda kullanılmadan durmasına kıyamayıp tekrar denemeye karar verdiğimde bu sefer nemli saçlarıma uygulayayım dedim ve aradığım sonuç! Uyguladıktan sonra saçlarımı iyice kuruttum ve düz olan saçlarıma gerçekten denizden yeni çıkılmış gibi tel tel ayrılmış dalgalı saç görüntüsü verdi. Hala saçlarımda biraz o sertlik oluştu ama denizden çıkınca da öyle olmuyor mu? :)


Bazen saçlarımı dalgalı yaptığımda da az miktarda sıkıyorum hem dalgalarımın düşmesini engelliyor hem de benim pek sevmediğim “Hollywood dalgası” görüntüsünden uzaklaştırıp daha doğal gösteriyor.
Çok farklı ve güzel olan kokusunun da gün içinde burnuma gelmesi hoşuma gidiyor. :)
Eğer sizde özellikle benim gibi düz saçlıysanız ve hep aynı görüntüden sıkıldıysanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz.

200 mL ve 75 mL olmak üzere iki farklı boyda bulabilirsiniz.


 Büyük boyunun yaklaşık 40, küçük boyunun ise 20 tl olduğunu düşününce Gratis, Watsons indirimlerini kovalamak en mantıklı seçenek gibi geliyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder