26 Ocak 2017 Perşembe

Wet n Wild Countour Highlight Stick

Gün geçtikçe daha da popüler bir hal alan kontürleme ve aydınlatma uygulaması bu ürünle gerçekten çok pratik. Cildinizde kusur gördüğünüz yerleri kontür kısmıyla geri plana itebilir, ön plana çıkarmak istediğiniz yerleri ise aydınlatabilirsiniz. Ürünün stick yapıda olması işi oldukça kolaylaştırıyor.
Kontür kısmı hafif nemli kremimsi yapıda, yağlı yapıda değil. Dağıtılması oldukça kolay. Ben dağıtırken Eklipsin kontür fırçasını tercih ediyorum. Makyaj süngeriyle de çok rahat dağıtabilirsiniz. Kalıcılığı oldukça güzel pudra uygulamadan bile gün boyu idare ediyor.
Aydınlatıcı kısmı beni hüsrana uğrattı diyebilirim. Böyle pot bir görüntüyü ortaya çıkarttı uyguladığımda. Dağıtması ayrı bir dert zaten. Sabunumsu gibi bir yapısı var sanki. Çok hafif uygulayayım dediğimde bile dağıtma sorunu yaşıyorum. Biraz daha kremimsi olsa aydınlatıcı kısmıda mükemmel olabilirdi belki.

Bende ki light-medium rengi, sanırım Gratislerde de bu rengi mevcut yalnızca. İndirimden 15 TL gibi bir fiyata almıştım. Yalnızca kontür kısmı için bile güzel bir fiyat bence. Sizlerde özellikle indirim zamanı denk gelirseniz bir şans verebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Benim pek elimin almaya gitmediği ürünlerden. Acaba denilen kadar kötü mü bir şans vermeli miyim derken tamamen vazgeçtim sanırım :D

    YanıtlaSil