28 Aralık 2016 Çarşamba

AVON Colortrend Krem Far- Aydınlatıcı


Ülkemizde yaşanan olayların moralimizi bozması, vizelerin hemen ardından başlayan quizler ve sunumlar hemen arkasından gelen finaller derken başımı kaşıyacak vakit bulamadım ne yalan söyleyeyim. Ama fırsatını bulur bulmaz sizlere Avondan aldığım Colortrend markasının ‘Starlight’ ve ‘White Shimmer Crem’ rengi olan krem farlarından bahsetmek istedim.


Bakmayın bunların far olduğuna bunlar aslında mükemmel aydınlatıcılar. Neden aldığım hakkında gerçekten bir bilgim olmayan bu iki tatlış iyi ki almışım dedirtti bana.
Far olarak kullanılmaz demiyorum sadece benim elim gitmiyor bu ürünleri far olarak kullanmaya. Ama aydınlatıcı olarak kesinlikle çok başarılılar. Burnunuzda, dudak üstünüzde, göz pınarlarınızda ve elmacık kemiklerinizin üstüne rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kalıp gibi durmuyor öncelikle, çok hafif ve doğal bir ışıltı ortaya çıkarıyor.
Starlight rengi tam ten rengi cildinize uyguladığınızda sadece hafif bir parıltı veriyor diyebilirim. White Shimmer Crem rengi ise diğerine göre çok çok hafif bir beyazlık içeriyor. Göz pınarlarını aydınlatırken elim bu renge daha çok gidiyor.

Sizde uygun fiyatlı far görünümlü aydınlatıcı arıyorsanız mutlaka bir göz atabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder